luni, 14 iunie 2010

Road tripppin' Romania

Suna a titlu de film prost dar sper sa nu se sfarseasca asa! Doame feri! Mi-am dorit intotdeauna acel "road trippin' with my two favourite allies" (cum zic RHCP) in care sa ma sui in masina si sa ma duc unde oi vedea cu ochii. My two favourite allies sunt aici: Mihoc si Polo (ultimul este masina) amandoi cu dor de duca si nerv in talpi. Eu am studiat hartile si m-am apucat de un curs intensiv de schimbat roata in orice conditii meteorologice. Am calculat kilometri, distante si zile disponibile si impreuna cu copilotul Mihoc am ajuns la concluzia ca traseul va arata in felul urmator: Petrosani, Hunedoara, Deva, Alba Iulia, Medias, Sighisoara, Sibiu si back to Petrosani City. Totul pret de 6 zile sau mai multe daca decidem sa prelungim sederea in acelasi loc. Acum... acceptam orice sugestii legate de ce am putea vedea frumos in perimetrul descris mai sus. Chiar va multumim frumos. De asemenea va ramanem recunoscatori daca ne sugerati si niste locuri de dormit ieftine si decente. Sper sa avem un trippin' tare! :))

Niciun comentariu: