miercuri, 23 iulie 2008

Inamicul public

Pana acum doua saptamani taximetristii erau cei mai buni prieteni ai mei. Ma suiam zilnic in cate o masina cu indemnul "Sefu' repede ca am intarziat la sedinta!". Continuam dialogul cu... "au iesit toti prostii pe sosele de merg asa?" sau "astia conduc sau isi dau examenul?" si incheiam colaborarea cu cativa lei in plus si laudele necesare pentru depasirile pe contrasens si semafoarele luate pe galben. De doua saptamani incoace nu mai suntem prieteni. Motivul? Am masina. Si am intors armele! Taximetristii sunt cosmarul meu zilnic! Imi cunosc limitele ca sofer. In cei sase ani de carnet am condus pe apucatelea si de fiecare data alta masina. Cunosc si limitele masinii, motiv pentru care ma incapatanez sa las banda a doua (sau a treia) libera pentru cei cu mai multa experienta si cu mai multi cai putere. Ei bine, uneori nu se poate! Pai nu se poate, cand in spate imi sta lipit un taximetrist care da flashuri si in paralel merge altul care nici nu accelereaza nici nu franeaza ci o tine constant cu aceeasi viteza ca si mine. Timp in care eu semnalizez din rasputeri ca vreau sa ma dau... dar n-am unde! Toata intamplarea se petrece in pasajul Obor! In cele din urma ma depasesc amandoi... prin dreapta... si-mi ureaza de bine atat mie cat si mamei. Le urez si eu, atat familiilor lor cat si firmei! Si la fel ii urez si idiotului care azi n-a avut loc in parcare de retrovizoarea mea. Pariez ca era un taximetrist bazat! Concluzie: exista mai multe tipuri de prioritati nespecificate in regulament. Acestea sunt: - prioritatea de taxi, RATB si smecheri - prioritatea de drum cu cedeaza sau semafor rosu in cazul in care e sambata noapte si vin meseriasii din cluburi - si bineinteles prioritatea de volum... cand ai Tico, un potential pericol devine orice vehicul mai mare ca tine (in aceasta categorie se inscriu si anumite motociclete sau atv-uri sau chiar vehicule cu tractiune animala).

Un comentariu:

Anonim spunea...

:) dacă ai Tico, nu mai e nevoie să ştii să parchezi lateral. ;) Am ceva cu posesorii de permis care nu ştiu parcarea laterală. :)