luni, 21 iulie 2008

Return to innocence

Acum sase ani de zile mi-am luat traista in spinare si am plecat de acasa pe drumul acela numit "sunt in stare sa ma descurc si singura". Aveam exemplul colegilor care venisera la facultate in Bucuresti. Daca ei puteau, eu de ce nu as fi fost in stare? Bineinteles ca ai mei nu au fost deloc incantati de idee. Adica cum sa ma mut trei statii mai incolo si nu cu iubitul, nu la casa mea ci cu inca doi prieteni?!?! Scandalos! Cand puteam sa stau foarte bine la mama acasa... Acum o saptamana m-am intors sa locuiesc cu ai mei pentru o perioada de timp. Inca incercam sa ne obisnuim unii cu altii in aceeasi casa. Nu s-au schimbat multe lucruri... posterele mele sunt tot pe peretii camerei, pisica e la fel de neprietenoasa, steluta de metal de pe blocul de vizavi e la locul ei, noaptea se aud tot broastele, cainii si acea bufnita enervanta. Pana si pata de cafea e la locul ei. Ramon a creat-o cand a gustat cafeaua cu sare a Iuliei si nu a gasit un loc mai potrivit de scuipat decat pe mijlocul peretelui. Tiganii inca mai colinda prin fata blocului au acelasi text lalait „Stiiiicleeee goaaaaaleeeee”. Oare ce-or mai face cu sticlele goale? La fel ca acum 6 ani sunt intrebata unde plec si la cat ma intorc. Dimineata mi se pregateste micul-dejun iar ai mei ma intreaba ce vreau sa mananc a doua zi. Ma lupt cu ei pentru a-mi spala singura hainele, dar dupa ce le intind la uscat, le gasesc apoi impachetate si puse cu grija pe marginea patului. Trecerea de la „Ce o mai fi prin frigider? Ah! Nimica!” la „Ce vrei sa mananci? Ai aia, aia si aia..” e prea mult pentru mine. Am pus pe mine 3 kilograme intr-o saptamana si am fumat mai putin de doua pachete de tigari in aceeasi perioada de timp. Tabieturile mele s-au dus dracului! Se intampla insa alte lucruri interesante... cum ar fi:- la microunde mancarea se incalzeste numai in vase de iena cu capac de iena (musai!) - seara eu si tata avem program de talk-show-uri in special pe Realitatea tv (asta e foate bine pentru mine) - n-am mai bananait pe net de o saptamana (firul de net e infipt in calculatorul lui tata) - nu mai fumez la cafea (de fapt, nu mai fumez deloc in casa) - imi spal vasele imediat dupa ce mananc - si asa mai departe.... :) Nu stiu inca ce e mai greu... sa plec DE LA mama sau sa ma intorc LA mama....

3 comentarii:

monica spunea...

Scoate restrictia de pe asta, Tzikuleeeeee! Miine vrea si mandea sa te treaca in blogroll... :P

monica spunea...

Tiki, te bat! Scoate restrictia, neamule! Din cauza ta :P, nu pot sa inchid pollu' la mine pe blog si sa fac postu' in care anunt ca te trec la blogroll! E pacat de suporterii tai s-astepte atita deznodamintul :))
Mai treci pe la mine prin pagina, ca s-au mai strins :P

Hai, scoate restrictiaaaaaaa!

hadean spunea...

acum, că ai scos rstricţia: microundele suck big time. no good! pe de altă parte, uneori mi se face dor de statul la mama acasă. mi se mai întâmplă cam o dată pe lună să fiu musafir în vechea mea cameră şi să mi se facă poftele. nu-s leneş din fire dar pe cuvânt că nu prea sunt lucruri în lume care să se compare cu statul degeaba în vreme ce altcineva are grijă să ti se îndeplinească dorintele inainte să le exprimi (mamele cam fac asta). e drept, nu as suporta tratamentul mai mult de două zile pe lună. am mâncărici:-)