marți, 30 septembrie 2008

Over the rainbow

Urasc starile de trecere de la un capat la celalalt al curcubeului. Sa va explic! Mai pe romaneste asta inseamna "ce-ar fi fost daca...". Ei bine, cu aceasta simpla intrebare spectrul se schimba. Unda verde a singurantei de sine se transforma in rosul indoielii "oare n-ar fi fost mai bine daca...". Si cu fiecare intrebare aparuta din neant simti toate culorile curcubeului dandu-ti tarcoale si zugravindu-ti universuri paralele in care ai fi putut trai daca la un moment dat ai fi luat o alta decizie. Vad deja vreo doua persoane care se gandesc la o chestiune amoroasa. Alte trei se gandesc la profesia pe care o am si doar o singura fiinta se gandeste la pasiunile pe care le-am abandonat. Dar nimeni nu intuieste ce mi-a generat cu adevarat aceasta stare. Ei bine e vorba de FJSC! Nu sariti ca ma explic imediat. Ei bine, nu mi-e dor de facultate, cel putin nu de cea din perioada studentiei mele. Acum nu stiu ce s-a mai schimbat, stiu numai ca o parte din cei pe care i-am putut numi PROFESORI nu mai sunt in facultate. Pe cei veniti in locul lor nu ii cunosc. Asa ca nu vreau sa arunc cu pietre. Vreau numai sa imi amintesc de profesori ca Mihai Dinu, Ana Maria Teodorescu (AMT pentru noi marea gloata a studentilor), Arie Matache, Cristian Parvulescu. Si vreau sa-mi amintesc si de cei ce ne pastoreau pe la seminarii si nu numai: Madalina, Toni (zis si Moni Totoc), Bradut, George. Si ma intreb cum ar fi fost viata mea daca as fi studiat in biblioteca pana la sfarsitul anului IV si nu as fi fugit in transeele meseriei pentru a ma intoarce numai la examene. As fi fost mai buna in meseria mea? Mai dezamagita decat sunt? Mai puternica? Sau poate nu as fi avut sansa de a acumula tot ce am acumulat pana acum? Nu stiu... e numai un alt univers paralel. Dar imi doresc ca cineva sa mi-l poata descrie.

Niciun comentariu: