joi, 2 octombrie 2008

Will I choose water over wine and hold my own and drive?

Niciodata nu mi s-a potrivit mai bine cantecul asta. Acum insa... muaaah!... imi vine ca o manusa. Trebuie sa imi tin nervii in frau si sa nu ma pierd cu firea. Momentul pe care l-am asteptat de o viata intreaga se apropie cu repeziciune. Numai ca trebuia sa fie cel mai fericit moment... si se transforma in cosmar. (Nu, nu ma marit! Terminati cu prostiile astea ca incep sa ma enervez). Ca sa n-o mai lalai atata... imi iau masina! Da, e momentul sa imi iau masina. Anul trecut pe vremea asta eram sigura ca voi avea o Skoda Fabia (model nou sau vechi nu mai conta). Inca mai cochetam cu ideea de second-hand. Intre timp, numeroasele ghinioane avute (inclusiv cel cu Tico care a facut plici la 2 zile dupa ce l-am luat in primire) m-au facut sa imi schimb unghiul de abordare. Vreau masina noua ca sa pot sa ucid pe cineva in mod justificat in caz ca se strica ceva dupa cele 2 zile de euforie. Dupa ce am studiat oferta de la Skoda am zis pas cu lacrimi in ochi. Pretul final depasea bugetul cu vreo 2000 de euro... soooo next! Dupa explicatiile primite de la tata referitoare la avantajele financiare ale masinii de fabricatie romaneasca, ramasesem la Sandero. Si eram foarte fericita cu aceasta varianta. Dar m-a mancat undeva sa le zic colegilor de birou si au inceput comentariile "Aaaaaaa cum sa-ti iei Dacie? La banii astia poti sa-ti iei un Clio sau un Hyundai Accent". Asa ca m-am uitat si la propunerile lor. Si acum m-am indragostit de Hyundai.Dar nu stiu cat de rentabil e... consum, costuri de intretinere, casco etc. Uooof, decizii, decizii! Asa e omul! Pana acum imi doream 4 roti, volan si frana... acu salivez cand vad geamuri electrice, oglinzi incalzite, scaun si volan reglabil pe inaltime. Niciodata nu esti multumit cu ce ai! PS: Inca mai accept propuneri! :)

4 comentarii:

Elena Mihoc spunea...

Honda Civic, clar... o sa stii dupa un test drive... si sincer, si numa' pt test drive merita ;))

Anonim spunea...

Acum o vreme credeam ca Dacia e masina perfecta pentru oras.
Si poate inca e datorita costurilor mici de intretinere.
Insa am luat parte la un incident minor, in care o Dacie Logan a 'sters' lateralul fundului unui Audi.
Am fost mirat de rezultatul ciudat al pupaturii : Dacia s-a ales cu pana, aripa avariata, o usa nu se mai inchidea cum trebuie iar Audi avea o zgarietura dar in rest absolut nimic altceva.
Presupun ca pana a rezultat din aripa indoita dar cum usa si aripa a putut sa fie in halul ala de avariata comparand cu nivelul de avarie al coltului aproape de stop de la Audi, ramane inca un mister pentru mine.

Ce-mi arata insa e un singur fapt: tabla (sau structura ei) de la Dacie e ingrijorator de subtire.

Anonim spunea...

a se citi 'dar cum usa si aripa aU putut sa fie in halul ala de avariatE'
am adaugat anterior aripa :)

Alina spunea...

Draga Anonimule,
Primul si ultimul accident pe care l-am avut acum 4 ani s-a soldat cu un Tico facut armonica (din partea mea) si cu un Cielo cu bara zgariata (din partea aluia in care am intrat). Asa ca si eu sunt pro masini cu tabla serioasa si structura robusta. Din pacate nu-mi permit Volvo, Hummer sau alte belele de gen. Si totusi ce masina mi-ai recomanda la un pret aproximativ de 10.000 euro? (cu TVA inclus te rog) :)