vineri, 3 aprilie 2009

Escape

Am demarat un nou proiect personal. Nu are inca un nume desi am primit cateva propuneri in care se regasesc cuvintele evadare, scapare, eliberare sau mai indepartatele escape, leaving, freedom etc. Nu m-am decis ce titlu sa poarte proiectul meu, dar in sinea mea ii spun "nici un week-end in Bucuresti". Accept sugestii. Pe scurt... vreau sa fug cat pot de acest oras pe care nu-l prea am la inima. Iar sfarsitul de saptamana este prilejul ideal pentru calatorii si fotografii. Nu trebuie sa ajung in muntii mei dragi sau la Marea Neagra. Sunt suficiente locuri in preajma Bucurestiului, la o distanta relativ mica, in care nu am ajuns, pe care nu le cunosc si care ma asteapta. Primul episod: ruinele manastirii Chiajna si Palatul Mogosoaia. Al doilea episod: probabil ultima sesiune de ski pe Valea Prahovei. Din episoadele urmatoare: Simfonia Lalelor la Pitesti, Muzeul Ceasurilor din Ploiesti, Castelul Iuliei Hasdeu de la Campina. Drum bun!

Niciun comentariu: