marți, 7 aprilie 2009

Pantelimon la ora 1 AM

In Pantelimon noaptea se intampla lucruri ciudate. Se mai fura, se mai urla, se mai canta sau... ce mi s-a intamplat mie. Ma asezasem cuminte la semafor si asteptam verdele. In dreapta mea trage o masina si soferul imi face semn sa cobor geamul. Eu, fata buna, imi scot centura, ma intind dupa manivela si cobor geamul, daca omul s-a ratacit... - Buna seara, ma iertati ca va deranjez. - Nici o problema. - Am o intrebare. - Spuneti. - Stiti ce e ala rododendron? Am clipit de doua ori si m-am uitat la om cu o spranceana ridicata: - Poftim? - Rododendron, stiti ce este? - Da! - Multumesc, zise el facand un semn spre scaunul din dreapta, pusesem un pariu cu ea. In dreapta lui zaresc o tipa incurcata care parca se scuza. - Ea zicea ca oamenii nu stiu ce-i ala rododendron. Multumesc din nou. La revedere! Am izbucnit intr-un ras nebun. Biata femeie, la unu noaptea, in Pantelimon a dat peste mine, una pasionata de natura... altfel avea sanse serioase sa castige pariul.

Niciun comentariu: