marți, 12 august 2008

Aventura...

Acest post al Monicai mi-a amintit de o anumita perioada din viata mea. Acea perioada pe care am denumit-o "Club Aventura" nu dupa activitatile pe care le prestam ci dupa emisiunea la care lucram. A fost poate cea mai frumoasa perioada din viata mea. Am trecut prin niste experiente pe care altfel nu as fi avut ocazia sa le traiesc si am cunoscut niste oameni deosebiti de la care am avut foarte multe lucruri de invatat. Povestea a inceput simplu. Un coleg mi-a propus sa lucrez la o emisiune care sa trateze turismul extrem. Abia iesita dintr-un alt proiect de natura n-am stat mult pe ganduri si am zis DAAAA! Prima parte a emisiunii s-a concretizat in 4 episoade filmate in Muntii Fagaras. Acolo l-am cunoscut pe Relu. Am invatat de la el o groaza de lucruri legate de munte, de supravietuire, tehnici de escalada, de asigurare etc. etc. Cel mai important lucru pe care l-am invatat a fost: "Nimic nu e imposibil atata timp cat lupti pentru asta si iti folosesti creierasul". M-am convins un an mai tarziu cand am ajuns pe Varful Negoiu (al doilea ca inaltime din Romania) - EU, ULTIMA GAINA DIN APROZAR! A doua parte a emisiunii s-a desfasurat in Gorj alaturi de echipa Salvamont in frunte cu Sabin Cornoiu. Ce mi-au vazut ochii atunci nu au mai vazut nici pana astazi: canioning, rafting, scufundari... De la domnul Cornoiu am invatat respectul pentru natura si responsabilitatea in cadrul echipei. Nu cred ca ar exista vreun teambuilding in lumea asta care sa fixeze in mine mai puternic aceste notiuni. As putea sa povestesc ore in sir dar fara folos. Cred ca totul se rezuma la noroc in cele din urma. Norocul de a intalni oameni deosebiti care sa iti impartaseasca din experienta lor. Si atunci nimic nu ar fi greu... doar frumos... extrem de frumos...

Un comentariu:

monica spunea...

Din cauza ta m-am dus eu în tîmpildingul propriu fără să fierb în prealabil... că m-am luat după tine: ”e simplu, e ușor, lasă, am făcut și eu!...” Bîști! Ai uitat că ție-ți place așa, mie - ba! :P

Să-mi zici cum a fost in Grecia!