luni, 25 august 2008

Emotipeople

Am primit leapsa de la Monica. Si tare mi-e greu sa asociez oamenii cu emoticoane, pentru ca eu ii asociez cu melodii. Dar o sa ma straduiesc. - Cred ca emoticonul asta il impartim draga Monica. Nici eu mi te pot imagina altfel pe mess. Mai ales cand faci o prostioara de a ta (bineintentionata in ce ma priveste). at wits' end - Asta e Vali Iancu, prietena mea care iubeste calculatoarele ca dracu tamaia si care ma suna sa ma intrebe ce trebuie sa faca pentru asta sau pentru ai'lalta. rolling on the floor - Mihoc toata ziua. Numai ea rade de se scutura spatiul virtual si ma molipseste si pe mine cu voia ei buna. Mi-as dori sa-mi rada mai des in preajma. blushing - Ruxi... Nu pentru ca ar fi vreo timida ci pentru ca asa zambeste ea. phbbbbt - Asta e Ramon! Pentru ca ajungem sa ne ciondanim si sa ne intepam pe mess si pentru ca nu putem sa urmam sfatul celor de la Parazitii "ridica doar degetul mijlociu" am ales emoticonul asta pentru a ne ura de bine intr-un mod amical. kiss Hai sa aveti o zi buna!

Un comentariu:

Elena Mihoc spunea...

m-ai ginit Diratian... si inca ce bine, si pe toti :D
te puuuup,
cu mult drag si dor

p.s.: din punctul meu de vedere, mereu imi esti aproape, si cand te cert si cand radem