sâmbătă, 30 august 2008

Depasita de prezent

Depasita rau de tot as putea spune. Pai cum de ce? Am aflat si eu aseara ca exista un campionat mondial de gaming profesionist! Am urmarit pe Eurosport2 Carolina Core (USA) vs Berlin Allianz (GER) in prima semifinala a campionatului mondial. Pardon? Asadar este un sport si se da si pe tv! Ma intreb cum sunt cantonamentele? Se strange gasca intr-un apartament, leaga calculatoarele in retea si da-i batalie pana nu mai poti? Eventual mai suna cate o mama din cand in cand, ii raspunde managerul echipei si-i spune ca fiul e in sesiune de pregatire si nu poate sa vorbeasca acum. Apoi o roaga respectuos sa revina in afara orelor de antrenament argumentand ca nici Mutu nu iese din teren ca sa vorbeasca cu parintii. Nu sunt impotriva jocurilor pe computer. Am jucat si eu nopti intregi NFS, Max Payne sau Counter Strike. Nu mai pomenesc de batranele Warcraft sau Heroes! Imi amintesc ca in perioada NFS unul aducea proiectorul de la munca, altul laptopul iar noi eliberam un perete pe care sa proiectam imaginea... deh... sa fie senzatiile mai tari. Dar nu stiam ca practicam un sport si ca am fi putut ajunge campioni mondiali! Totul era numai un amuzament... sau poate nu... Si cand ma gandesc ca premiul pentru locul intai este de 500.000 $... Wow, sa-l ia dracu de tenis... probabil asa o sa-mi raspunda copilul peste cativa ani.

Niciun comentariu: